مالیات بر ارزش افزوده


اخذ گواهی مالیات ارزش افزوده حذف شد ، زمان 55 روز کاهش یافت !

دریافت کد اقتصادی 

محمد علی دهقان دهنوی ، معاون وزیر اقتصاد ، در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به دو اقدام صورت گرفته به منظور سهولت در شروع کسب و کار اظهار داشت:

با تاکید وزیر اقتصاد مشکل دریافت کد اقتصادی برای فعالان کسب و کار و بازار حل شد . بر این اساس شناسه ملی ثبت شرکت ها به عنوان کد اقتصادی مالیات تلقی می شود. همچنین برای اشخاص حقیقی کد ملی با اضافه کردن چند رقم توسط سازمان امور مالیاتی به عنوان کد اقتصادی قلمداد خواهد شد . پیش از این 45 مرحله ثبت نام مالیاتی وجود داشت 44 مرحله آن طی نیم ساعت انجام می شد و مرحله 45 که مروط به احراز و دریافت کد اقتصادی بود، زمان زیادی می گرفت و شروع کسب و کار را طولانی می کرد . به همین علت حذف شد.

همچنین گواهی ثبت نام مالیات ارزش افزوده نیز حذف شد.

فعالان اقتصادی دیگر نیازی نیست این گواهی را اخذ کنند. هنگام ثبت نام مالیاتی تیک مشمول مالیات ارزش افزوده را خواهند زد و کار این بخش نیز تمام است . در شاخص شروع کسب و کار که 72.5 روز طول می کشید ، با این دو اقدام 55 روز را حذف کردیم ، در شاخص در شروع کسب و کار برترین رتبه یعنی 178 را داشتیم که با این اقدامات و بر اساس شبیه سازی بانک جهانی رتبه کشور با 48 پله صعود به جایگاه 130 ارتقا پیدا می کند . همچنین رتبه کل شاخص نیز 12 پله ارتقا خواهند یافت و از رتبه 127 به 115 بهبود می بابد.


مبلغ قابل پرداخت 290,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 60

دیدگاه های کاربران (0)

shiraz

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما